Zobacz najnowsze ogłoszenia z samorządu
Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1411 z późn. zm.), rozpoczynamy remont pomieszczeń biurowych Urzędu Miasta i Gminy w Swarzędzu przy ul. Poznańskiej 25, II piętro.
W celu zachowania komfortu obsługi mieszkańców podczas remontu od 6 listopada 2025 r. Wydział Spraw Obywatelskich będzie przyjmował interesantów na parterze budynku przy ul. Poznańskiej 25.
Natomiast Urząd Stanu Cywilnego zostanie tymczasowo przeniesiony do Biura Obsługi Mieszkańców przy ul. Św. Marcina 1 w Swarzędzu.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i utrudnienia. Remont podyktowany jest przede wszystkim troską o dostępność i komfort załatwiania spraw w Urzędzie. O dalszych zmianach będziemy informować na bieżąco, w kolejnych komunikatach.
25 odpowiedzi